۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۶
کد خبر: ۶۴۱۹۹۸

اردبیل| تولید روزانه ۱۳ هزار ماسک؛ توزیع ۳۰ هزار لیتر مواد ضدعفونی‌ کننده

اردبیل| تولید روزانه ۱۳ هزار ماسک؛ توزیع ۳۰ هزار لیتر مواد ضدعفونی‌ کننده
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت اردبیل گفت: در سه روز گذشته ۳۰ هزار لیتر مواد ضدعفونی‌کننده به منظور گندزدایی در اختیار مراکز پرتردد و دستگاه‌های اجرایی قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری رسا، رامین صادقی اظهار داشت: در تولید مواد ضدعفونی‌کننده در سطح استان اردبیل هیچ گونه مشکلی وجود نداشته و به همین منظور طی سه روز گذشته میزان 30 هزار لیتر موادضدعفونی‌کننده استاندارد تولید و در اختیار دستگاه‌های خدماتی و اجرایی جهت پاکسازی و گندزدایی مراکز و معابر پرتردد قرار داده شد.

وی با اشاره به توزیع مواد ضدعفونی‌کننده در داروخانه‌های استان گفت: بسته‌های بهداشتی مواد ضدعفونی‌کننده 60 و 120 سی سی تهیه و در بین داروخانه‌های استان توزیع شد که مجموع مواد توزیع شده 10 هزار و 800 بطری بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل تاکید کرد: مردم استان نگرانی‌ از بابت تولید، تهیه و توزیع ماسک بهداشتی در اماکن درمانی و داروخانه‌ها نباشند چرا که یکی از واحدهای تولیدی ماسک بهداشتی در استان میزان تولید روزانه خود را طی روزهای اخیر از 5 الی 6 هزار به 12 الی 13 هزار عدد در روز رسانده است که توزیع در شبکه بهداشت استان از روزهای آینده آغاز می‌شود.

صادقی افزود: تا به امروز 6 هزار و 700 عدد ماسک بهداشتی و استاندارد با قیمت عمده در بین مردم استان توزیع شده است که این روند در روزهای آتی نیز در استان ادامه‌دار خواهد بود.

وی اظهار کرد: با نظارت ویژه بازرسان سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت استان، استانداری، دادستانی و دستگاه قضایی تمامی اقلام بهداشتی در سطح استان تهیه و در شبکه بهداشت و درمان توزیع می‌شود که دراین زمینه با هرگونه تخلف اهم از کم‌فروشی،‌گرانفروشی یا احتکار به جد برخورد می‌کنیم، که سامانه 124 پل ارتباطی مردم با ما است./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات